ח"כ ביטון: "יש צורך ברפורמה משפטית; פתוחים לשיח"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ביטון: "יש צורך ברפורמה משפטית; פתוחים לשיח"

ח"כ מיכאל ביטון במהדורת סוף השבוע: "אני שומע שהם הולכים להביא את התקציב באיחור. זו פגיעה מאוד גדולה. הם חושבים שהם ינצחו בסיפור המשפטי קודם והתקציב העדיפות שניה. זה גרוע מאוד"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל ביטון (המחנה הממלכתי), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס להתחייבויות הממשלה ביחס ליוקר המחיה. "ההתחייבויות בשמים. הייתי שמונה שנים בקואליציה בירוחם ותמיד קיימתי את כל ההבטחות. אבל החכמה היא להבטיח מעט ולקיים קצת יותר. פה הבטיחו בלי סוף".

על הדחיה בנושא חאן אל אחמר: "אולי זה שיעור בענווה, צרכי ציבור זה דבר מורכב שמחייב אחריות. אני משתדל לנהוג כך. המחיר של זה הוא פחות כותרות. פורסם סקר לפיו 70% מבוחרי הליכוד רוצים מאבק ביוקר המחיה, בעוד 8% רוצים לגשר על הקיטוב ורק 8% נוספים רוצים רפורמה. אלו סדרי העדיפויות".

עוד אמר ביטון: "אני שומע שהם הולכים להביא את התקציב באיחור. זו פגיעה מאוד גדולה. הם חושבים שהם ינצחו בסיפור המשפטי קודם והתקציב העדיפות שניה. זה גרוע מאוד".

הוא הבהיר כי אינו מתנגד באופן גורף לכל עריכת שינוי במערכת המשפט: "צריך רפורמה במערכת המשפט ואנחנו אפילו בעד פסקת התגברות כחלק מחוק יסוד החקיקה. אבל באופן שבו זה נעשה שיועמש"ים מפחדים לדבר ושופטים יזוהו כמפלגתיים… אנחנו עדיין פתוחים להסכמות".



0 תגובות